მანქანები - Cars




საავტომობილო ფირმის „Ferrari“ სახელწოდება წარმოიშვა სიტყვისგან Ferrum, რაც ლათინურად რკინას ნიშნავს…
smile
ავტომობილი "ჟუკი" ჰიტლერის იდეა იყო.
smile
პირველი მანქანის სახალხო ჩვენება ერთი საათით დაგვიანდა, რადგან საწარმოს კარი მანქანაზე უფრო ვიწრო აღმოჩნდა და ფორდი იძულებული გახდა კედელი საკუთარი ხელით ენგრია.
smile
მერსედეს-ბენცის დევიზია ”Das Beste oder Nichts” რაც ნიშნავს “საუკეთესო ან არაფერი”.
smile
"მიცუბიში" იაპონურად "სამ ბრილიანტს ნიშნავს".
smile

Mercedes-Benz ისტორია
Daimler-Motoren-Gesellschaft კომპანიის ისტორია აითვლება 1900 წლიდან. გარდა მანქანებისა ის აწარმოებდა ავიაციური და გემების ძრავებს.ამან გამოიწვია 1909 წელს ახალი ლოგოტიპის შემოღება – სამსხივიანი ვარსკვლავი,ამ მარკის წარმატების სიმბოლო,წყალზე,ხმელეთზე და ჰაერში.1926 წელს მოხდა ორი კომპანიის შერწყმა Daimler და Benz.
გოთლიბ დაიმლერი არის პირველი 4 ბორბლიანი მანქანის და კომპანია Daimler-Motoren-Gesellschaft დამფუძნებელი.1901 წელს Daimler-Motoren-Gesellschaft მარკის ქვეშ გამოსულ მანქანას მერსედესი ეწოდა.ის დაარსა გოთლიბ დაიმლერმა 1890 წელს,იმ ბაზაზე სადაც შექმნა პირველი 4 ბორბლიანი მანქანა.პირველი Mercedes-35Р5 იყო 4 ცილინდრიანი ძრავით და კლასიკური გარეგნობა ჰქონდა.თავისი სიცოცხლის ბოლო წლებში დაიმლერი სხვადასხვანაირ მერსედესებს უშვებდა.პირველ ომის შემდეგ დროინდელ მანქანებს შორის იყო მერსედეს 28/95PS 6 ცილინდრიანი ძრავით. ეს სამუშაო 1923 წელს ახალმა ინჟინერმა ფერდინანდ პორშემ გააგრძელა და უფრო გააუმჯობესა მანქანები. 1926 წელს როდესაც ორი კომპანია Daimler და Benz-ი შეირწყა მას სათავეში ფერნინანდ პორშე ჩაუდგა.მათ მთლიანად განაახლა წარმოება და მოდელები რომლებიც Daimler-ის სახელით გამოდიოდა ახლა Mercedes-Benz-ი შეარქვა.1928 წელს პორშემ დატოვა კომპანია,რომელსაც ახლა უკვე ჰანს ნიბელი ჩაუდგა სათავეში.მისი ხელმძღვანელობით გაუშვეს Mannheim-370 6 ცილინდრიანი ძრავით მოცულობით 3.7 ლიტრი და Nurburg-500 8 ცილინდრიანი 4,9 ლიტრიანი აგრეგატით,რომლის ბაზა პორშეს ბოლო მოდელები იყო. 1930 წელს გამოჩნდა Grosser Merceries იგივე Mercedes-Benz-770 8 ცილინდრიანი და ძალიან მძლავრი. მაქს ზაილერის ტექნიკური ხელმძღვანელობით,რომელმაც ნიბელი 1935 წელს შეცვალა,იყო შექმნილი დაბალფასიანი და პოპულარული მანქანა 170V მოდელის,4 ცილინდრიანი ძრავით,პირველი მანქანა დიზელის ძრავით. 1954 წელს გამოჩნდა პოპულარული კუპე 300SL,კარების ტიპით ” თოლიას ფრთა”.მომდევნო წელს იქნა გამოშვებული დაბალფასიანი კაბრიოლეტი 190SL 4 ცილინდრიანი ძრავით. 1959 წელს ახალი ოჯახი შეიქმნა ავტომობილების,საშუალო კლასის,რომელთაც ერგოთ ელეგანტური კუზაო,ვერტიკალური ფარებით,დიდი საბარგული.მათ წარმოადგინეს ამ მარკის უმაღლესი დონე. Mercedes-Benz 600 წარმოდგენილი იყო მსოფლიოში საუკეთესო მანქანებს შორის.გამოიშვებოდა აგრეთვე პულლმანის ვარიანტში, სიგრძით 6240 მმ.1963 წელს სპორტული მანქანები შეცვალა უფრო მოკრძალებულმა მანქანებმა,ლამაზი სახურავით. 1972 წელს დაარსდა ახალი თაობა S-კლასის,რომელიც 1979 წელს შეცვლილი იქნა W-126 აეროდინამიური კუზაოებით. 1966 წელს იქნა წარმოდგენილი 2 კარიანი სპორტული მოდელები, 4 ცილინდრიანი ძრავით. ახლა მსოფლიოში ძალიან განთქმულია მერსედესის მარკა,ის უსაფრთხო,მოსახერხებელი და ლამაზია.

***
Audi - ისტორია
Audi - Auto Union Deutschland Ingolstadt.

ემბლემა Auto Union, შედგება 4 შეკრული ბეჭდისგან, იმიტომ რომ ომამდე ავტომობილ Audi-ს უშვებდა 4 ქარხანა: Audi, DKW, Horch, Wanderer. აუდი არის გერმანული საავტომობილო კომპანია, რომელიც შედის კონცერნ ფოლკსვაგენის შემადგენლობაში. მთავარი ოფისი მდებარეობს ინგოლშტადტში, გერმანიაში. 1910 წლიდან 1969 წლამდე. 1909 წლის დასაწყისში, Horch-Werke-ს პირველი ქარხანასთან უთანხმოების შემდეგ, ავგუსტ ხორხმა(August Horch) სახელი შეუცვალა თავის საავტომობილო ქარხანას და დაარქვა Audi Automobil-Werke. 1910 წლის შუა პერიოდისთვის ბაზარზე გამოვიდა მისი პირველი ავტომობილი, Audi. ეს ავტომობილი იყო აღჭურვილი 2.6 ლიტრიანი ოთხცილინდრიანი ძრავით, სიმძლავრით 22 ცხ.ძ. 1920 წელს Audi Automobil-Werke AG-მ წარმოადგინა ახალი სავაჭრო ნიშანი Audi. იმ დროისთვის მოდური საქმიანი სტილის შესაბამისად, ლუსიან ბერნხარდის მორთულმა მოხაზულობა შეიცვალა Audi-ს ემბლემა. Audi Automobil-Werke-ს ლოგოტიპი, აღებული AG-ს მოდელისგან 1920 წელს. ახლა უკვე ახალი ემბლემა(ოქროს ოვალური ასოები ლურჯ ფონზე) ამშვენებდა Audi-ს რადიატორებს. როცა 1965 წელს ომის შემდგომი პირველი Audi გამოვიდა ბაზარზე, მას ჰქონდა ეს სავაჭრო ნიშანი მარჯვენა წინა „ფრთაზე“ და ძარის უკანა მხარეს კომპანია Auto Union GmbH-ის შექმნის შემდგომ, ინგოლშტადტში 1949 წლის სექტემბერში დაიწყო წარმოება მოტოციკლების და ავტომობილების რომელიც განკუთვნილი იყო ბარგის პატარა პარტიების გადასაზიდად. 1950 წლის აგვისტოში დაიწყო წარმოება DKW-სი. ავგუსტ ხორხი (August Horch) — კომპანია Audi-ს დამფუძნებელი 1961 წლის ბოლომდე DKW-ს მსუბუქი ავტომობილები იწარმოებოდა Rheinmetall-B or sing AG-ს საწარმოო ადგილებში დუსელდორფში.
Audi Torpedo type E 1924 წლის გამოშვება და Audi Imperator 1929 წლის.
1969 წლიდან დღემდე
მწარმოებლური სერია NSU-ს დაწყებისთანავე 1977 წელს დამატებით საფირმო ლოგოტიპის ხარისხით, იყო შემოსული წითელ-ყავისფერი ოვალი როგორც Audi-ს შრიფტის ნიშანი. 1982 წლიდან საფირმო ოვალმა დაამშვენა ასევე გვერდითი ავტომობილის ”ფრთების” ზედაპირები.
1994 წლის ოქტომბერში Audi-ს ოვალური ლოგოტიპი შეცვლილი იქნა ოთხი რგოლის კომბინაციი და შრიფტული ნიშნით, რომელიც უკვე შესრულებული იყო წითელი ფერით.
1970 წლების დასაწყისში დაიწყო Audi-ს დიდი ექსპორტი ამერიკის შეერთებულ შტატებში. თავიდან ექსპორტი იფარგლებოდა მხოლოდ Audi Super 90-ით (სედანი და უნივერსალი), და ასევე ახალი Audi 100-ით. 1973 წლიდან მათ შეუერთდა Audi 80, რომელიც თავისი ევროპული ვარიანტისგან განსხვავებით, გამოდიოდა უნივერსალის ძარით. მოგვიანებით Audi-მ აშშ-ს ბაზარზე მიიღო საკუთარი განსაზღვრა: Audi 4000 - Audi 80-სთვის, Audi 5000 - Audi 100-სთვის. 1984 წლის Audi 90 განკუთვლინი იყო, მხოლოდ აშშ-ს ბაზრისთვის. ამ მოდელის ანალოგი იყო Audi 80.

smile
საავტომობილო ფირმის „Ferrari“ სახელწოდება წარმოიშვა სიტყვისგან Ferrum, რაც ლათინურად რკინას ნიშნავს…
smile
ავტომობილი "ჟუკი" ჰიტლერის იდეა იყო.



Loading...

ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.